Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 27 May 2024 08:42:54 +0300

Tere!

Paide Linnavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/12171 
aadressile Järva maakond, Paide linn, Pärnu tn 136// 140// 146// Pärnu 
tänav// Pärnuvälja tn 19// 126// Türi vald, Aasuvälja küla, 15129 
Paide-Roovere-Kuimetsa tee// 15174 Türi-Väätsa tee// Hansumetsa// Kalla// 
Kopli// Kortslehe// Kungla// Madisemetsa// Mihkle// Nõmme// Ristikivi// 
Ränga// Rõtusmetsa// Silla// Tooma// Topsi// Türi metskond 355// Ülase// 
Lõõla küla, Kõrgepinge// Lintsla// Piiumetsa küla, 15206 Lõõla-Piiumetsa 
tee// Jõe// Kangro// Kase// Kruusiaugu// Kääni// Lauda// Liivamäe// 
Pärnamäe// Roovere// Tammearu// 213// 214// 216// Viru// Reopalu küla, 5 
Pärnu-Rakvere-Sõmeru tee// Laose// Reopalu-Varaksaare// Tõntsu// Ülejõe 
küla, Insi// Laiaru// Liini// Mäela// Rauno// Rapla maakond, Rapla vald, 
Rapla linn, Võsa tn 37b// 41// Vahastu küla, tee// Hansu// Kirikaia// 
Metsosja// Sihi// Uuesauna// Uustalu// Vahastu metskond 22 (L187 Paide - 
Rapla 110 kV õhuliin) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: vajab pädeva asutuse kooskõlastust

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26993978>  (menetlus nr: 
432433), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Paide Linnavalitsus) või menetleja (MAREK KASK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister